Olay şu html + js + css tarayıcı tarafından yorumlanıyorlar zaten kullanıcıda bu sayede siteyi görüyor dolayısı ile görünen herşey görüntü halinde kopyalanabilir. Ancak php v.s gibi diller sunucu tarafından yorumlandığı için çıktı tarayıcıda bu kodları göremeyiz sadece html çıktısını görürüz. Velhasıl alınan yansıda php kodu olmaz sadece html ,css ve js ler olur.