arkadaşlar siz sıkılmamak için ne yaparsınız acaba zevkli bişiler yokmu acep.
ben pc üstündeyim sıkılıyorum r10 a bakıyorumm web sitelerime bakıyorum yapıcak bişi yok sıkıntıdan patlıyorum hayattan zevk alamıyorum.
ne arkadaş var ne bişi
çık gez dolaş arkadaşlarınla sosyal hayata atıl biraz
büyük ihtimalle okuyorsun ve okulda arkadaşlarınla bir şeyler yap okul zamanında pc ye pek ağırlık vermeni önermem
arkadaşlar siz sıkılmamak için ne yaparsınız acaba zevkli bişiler yokmu acep.
ben pc üstündeyim sıkılıyorum r10 a bakıyorumm web sitelerime bakıyorum yapıcak bişi yok sıkıntıdan patlıyorum hayattan zevk alamıyorum.
ne arkadaş var ne bişi
Pc Üstünde Ne İşin Var
Karsısına Geç: )))
Sıkılmaya Care Olmasada Zaman Gecirmek İcin Bana Gore En İyisi Film İzlemek
Yakın Zamanda İyi Dostlar Bulursun Umarım