• 11-09-2008, 19:29:01
    #1
    arkadaşlar siz sıkılmamak için ne yaparsınız acaba zevkli bişiler yokmu acep.
    ben pc üstündeyim sıkılıyorum r10 a bakıyorumm web sitelerime bakıyorum yapıcak bişi yok sıkıntıdan patlıyorum hayattan zevk alamıyorum.
    ne arkadaş var ne bişi
  • 11-09-2008, 19:37:44
    #2
    dışarı çıkar arkadaşlarımla internet cafeye giderim.


    çık gez dolaş.
  • 11-09-2008, 20:10:16
    #3
    çık gez dolaş arkadaşlarınla sosyal hayata atıl biraz
    büyük ihtimalle okuyorsun ve okulda arkadaşlarınla bir şeyler yap okul zamanında pc ye pek ağırlık vermeni önermem
  • 11-09-2008, 20:14:22
    #4
    Arkadaş bul kendine, internetten de olsa (: En önemlisi DERS ÇALIŞ (: Herkes bana benzesin ders çalışsın
  • 11-09-2008, 20:57:27
    #5
    Malatyasporlu ile dolaşmaya çıkıyorum şimdi, arada yap, sormazsın kimseye "sizin gezegende sıkılınca ne yapıyorlar" diye.
  • 11-09-2008, 21:42:55
    #6
    arkadaş olsa çıkıcazda taşındık arkadaş yok eskiden 1 e kadar arkadaşlarla takılıyorduk bilgisayar bile varken
    şimdi yapacak birşey yok hayat sıkıyor.
  • 11-09-2008, 21:45:03
    #7
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar siz sıkılmamak için ne yaparsınız acaba zevkli bişiler yokmu acep.
    ben pc üstündeyim sıkılıyorum r10 a bakıyorumm web sitelerime bakıyorum yapıcak bişi yok sıkıntıdan patlıyorum hayattan zevk alamıyorum.
    ne arkadaş var ne bişi
    Pc Üstünde Ne İşin Var
    Karsısına Geç: )))
    Sıkılmaya Care Olmasada Zaman Gecirmek İcin Bana Gore En İyisi Film İzlemek
    Yakın Zamanda İyi Dostlar Bulursun Umarım
  • 12-09-2008, 14:34:24
    #8
    seyretmediğim film kalmadı nerdeyse
  • 12-09-2008, 14:35:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlarla takılırım genelde, yada film izlerim.