Sıkılmamak için ne yaparsınız?
17
●13.004
- 12-09-2008, 15:03:43kendine bir kız arkadas yap o zaman usanırsın bile:d çık dısarıya dolaş yada salla dünyayı sıkılmaya deymez geç tw basına uyu yapacak bişey bulamadıysan :d ama muhakkak arkadasların vardır git gez bence sürekli pc basında oturmak sıkıcıdır eskiden nasıl oturuyordum bilmiyorum
benim genel olarak izledigim yol kız arkadasımla zamn geçirmek oluyor - 12-09-2008, 15:55:43Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gaza geç ustam daha fazla yol gidersin
altındaki ferrari degilse tabi
- 12-09-2008, 18:31:28Üyeliği durdurulduyükle birkaç oyun oyna ne tür oyunlar sevdiğini bilmiyorum ama ben fm 2008 pes 2008 sniper art of victory fifa manager 2008 vb. oyunlar oynuyorum da olmazsa bir enstrümanla uğraş eğer ilgin varsa ben sıkıldığımda ya oyun oynarım ya r10'a takılırım yada gitar çalarım dışarı hayatını pek fazla sevmiyorum sende şuan da yeni taşındığın için o haldesin sanırım evde yapılacak şeyler bunlar gibi
- 12-09-2008, 20:30:47bende dj akman dinliyorum ama sadece dinliyorum hareket yok yani bende