kendine bir kız arkadas yap o zaman usanırsın bile:d çık dısarıya dolaş yada salla dünyayı sıkılmaya deymez geç tw basına uyu yapacak bişey bulamadıysan :d ama muhakkak arkadasların vardır git gez bence sürekli pc basında oturmak sıkıcıdır eskiden nasıl oturuyordum bilmiyorum
benim genel olarak izledigim yol kız arkadasımla zamn geçirmek oluyor