arkadaşlar siz sıkılmamak için ne yaparsınız acaba zevkli bişiler yokmu acep.
ben pc üstündeyim sıkılıyorum r10 a bakıyorumm web sitelerime bakıyorum yapıcak bişi yok sıkıntıdan patlıyorum hayattan zevk alamıyorum.

ne arkadaş var ne bişi
Pc Üstünde Ne İşin Var
Karsısına Geç: )))
Sıkılmaya Care Olmasada Zaman Gecirmek İcin Bana Gore En İyisi Film İzlemek
Yakın Zamanda İyi Dostlar Bulursun Umarım