• 12-09-2008, 14:46:46
    #10
    sabaha kadar kodlama ile uğraşıyorum çok eglenceli bence, aradada dinlenmek içinde film
  • 12-09-2008, 15:03:43
    #11
    kendine bir kız arkadas yap o zaman usanırsın bile:d çık dısarıya dolaş yada salla dünyayı sıkılmaya deymez geç tw basına uyu yapacak bişey bulamadıysan :d ama muhakkak arkadasların vardır git gez bence sürekli pc basında oturmak sıkıcıdır eskiden nasıl oturuyordum bilmiyorum


    benim genel olarak izledigim yol kız arkadasımla zamn geçirmek oluyor
  • 12-09-2008, 15:55:43
    #12
    Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabayla geziyorum
    benzinli ama çok gezemiyom

    gaza geç ustam daha fazla yol gidersin altındaki ferrari degilse tabi
  • 12-09-2008, 16:01:35
    #13
    pc yi kapat çıkıp dışarıdaki arkadaşlarınla gezmeye bak, sürekli pc başında oturursan sıkıntıdan harbi harbi patlarsın yani
  • 12-09-2008, 16:08:28
    #14
    zaten büro da oluyorum rutin işler bazen onlarda sıkıyor , çıkıp dolaşıyorum
  • 12-09-2008, 18:31:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    yükle birkaç oyun oyna ne tür oyunlar sevdiğini bilmiyorum ama ben fm 2008 pes 2008 sniper art of victory fifa manager 2008 vb. oyunlar oynuyorum da olmazsa bir enstrümanla uğraş eğer ilgin varsa ben sıkıldığımda ya oyun oynarım ya r10'a takılırım yada gitar çalarım dışarı hayatını pek fazla sevmiyorum sende şuan da yeni taşındığın için o haldesin sanırım evde yapılacak şeyler bunlar gibi
  • 12-09-2008, 19:10:34
    #16
    ya diyorum ya arkadaş yok kız arkadaşıda yok
  • 12-09-2008, 20:13:57
    #17
    Ben sıkılınca sagopa açıyorum. Dinliyorum şarkı sözlerini okuyorum rahatlıyorum
  • 12-09-2008, 20:30:47
    #18
    bende dj akman dinliyorum ama sadece dinliyorum hareket yok yani bende