• 13-04-2020, 01:11:37
    #37
    hazırlıksız yakalandık.Allahtan evde 30 paket vardı da hafta sonunu sorunsuz atlattım :P
  • 13-04-2020, 01:13:25
    #38
    Tam sigarayı yakarken konuyu gördüm.
  • 13-04-2020, 03:28:35
    #39
    Sigarayı bıraktım
  • 13-04-2020, 05:01:21
    #40
    4. paket bitmek üzere. Yasak çok iyi olmadı
  • 13-04-2020, 07:47:11
    #41
    Evde sürekli toplu aldığım için sıkıntı çekmedim .
    Ama her zamanki den 2 kat fazla sigara içtim .
  • 13-04-2020, 07:59:23
    #42
    burda oyle yasak hıc gelmedi ama bir pakete 15 dolar vermekten gına geldi, ülkenin herşeyi ucuz tek pahalı olan şeyi sigara.Tam bırakıcam derken karantinaya girdik daha çok içmeye başladık.
  • 14-04-2020, 04:32:33
    #43
    Hafta sonu 7 paket almıştım genelde huyum değildir ama sokağa çıkma yasağını da bilmiyordum tabi içime doğmuş sanki. Şuan son 1 paket kaldı. Evde durdukça insan daha çok içiyor gibi. İşteyken ofiste zaten yasak, içmek zor olduğundan aklına da gelmiyor. Şu evdeyken yeminle günde 2 pakete çıkaracağız gibi.