Sigara İçenler Şuan Ne Yapıyor?
42
●1.289
- 13-04-2020, 07:47:11Evde sürekli toplu aldığım için sıkıntı çekmedim .
Ama her zamanki den 2 kat fazla sigara içtim . - 14-04-2020, 04:32:33Hafta sonu 7 paket almıştım genelde huyum değildir ama sokağa çıkma yasağını da bilmiyordum tabi içime doğmuş sanki. Şuan son 1 paket kaldı. Evde durdukça insan daha çok içiyor gibi. İşteyken ofiste zaten yasak, içmek zor olduğundan aklına da gelmiyor. Şu evdeyken yeminle günde 2 pakete çıkaracağız gibi.