burda oyle yasak hıc gelmedi ama bir pakete 15 dolar vermekten gına geldi, ülkenin herşeyi ucuz tek pahalı olan şeyi sigara.Tam bırakıcam derken karantinaya girdik daha çok içmeye başladık.