Hafta sonu 7 paket almıştım genelde huyum değildir ama sokağa çıkma yasağını da bilmiyordum tabi içime doğmuş sanki. Şuan son 1 paket kaldı. Evde durdukça insan daha çok içiyor gibi. İşteyken ofiste zaten yasak, içmek zor olduğundan aklına da gelmiyor. Şu evdeyken yeminle günde 2 pakete çıkaracağız gibi.