• 12-04-2020, 14:45:15
    #46
    Bende 1 nisanda başvurdum gece 00.01 de sms geldi. Talep 10k idi 3k kullanırsın diyor. Onu da ilerleme adımında hata verdiriyor sonra dene diye (:
  • 12-04-2020, 14:45:46
    #47
    Üyeliği durduruldu
    onay ve red gibi bir mesaj gelmiyor hiç yoksa o kadar insan bekliyor vermiyecekseniz red mesajı ata bilirler .
  • 12-04-2020, 14:46:05
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ertugrul53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 1 nisanda başvurdum gece 00.01 de sms geldi. Talep 10k idi 3k kullanırsın diyor. Onu da ilerleme adımında hata verdiriyor sonra dene diye (:
    İlgiç o zaman şans ben de yana desenize masallah diyelim



    denizugurlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onay ve red gibi bir mesaj gelmiyor hiç yoksa o kadar insan bekliyor vermiyecekseniz red mesajı ata bilirler .
    ciddi anlam da başvuran baya çok anca sıra geliyordu kim bilir
  • 12-04-2020, 14:47:31
    #49
    Güle güle harca
  • 12-04-2020, 14:49:27
    #50
    Kimse sormamış sanırım yada ben görmedim.

    Hocam çocuğunuz var mı , gelirinizi ne kadar gösterdiniz.
  • 12-04-2020, 14:52:16
    #51
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse sormamış sanırım yada ben görmedim.

    Hocam çocuğunuz var mı , gelirinizi ne kadar gösterdiniz.

    iki tane var hocam

    3 bin olarak gösterdim
  • 12-04-2020, 14:53:55
    #52
    TeK_Cizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki tane var hocam

    3 bin olarak gösterdim
    O zaman size 10 bin çıkması normal gibi hocam.
  • 12-04-2020, 14:55:28
    #53
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman size 10 bin çıkması normal gibi hocam.
    ya normal de insanlar 3 bin deyince kafam karıştı ben de hemen hesabı onayladım yani krd aktif ettim baktım 10 bin yatmış
  • 12-04-2020, 15:01:24
    #54
    hocam benim merak ettigim 36 ay ödeme gösteriyor ama şartlarda 30 ay ödeme 6 ay erteleme yazıyordu. Bana da tam olarak 10.000tl'yi veriyor, fakat iş durumum belli olmadığı için henüz karar verip parayı çekmedim.
    Ödenecek net tutar nedir acaba masraflarla birlikte? 30x370 mi oluyor yoksa 36x370 mi oluyor?