Bende 1 nisanda başvurdum gece 00.01 de sms geldi. Talep 10k idi 3k kullanırsın diyor. Onu da ilerleme adımında hata verdiriyor sonra dene diye (:
İlgiç o zaman şans ben de yana desenize masallah diyelim
onay ve red gibi bir mesaj gelmiyor hiç yoksa o kadar insan bekliyor vermiyecekseniz red mesajı ata bilirler .
ciddi anlam da başvuran baya çok anca sıra geliyordu kim bilir