Merhaba arkadaşlar
10.000 kredi çekip 3 bin veriyor diyen arkadaşlar buradaysa bana sorunsuz bir şekilde 10.000 Kredi yattı
Bizlerde bankanın bize verdiği bilgiyi paylaşıyoruz. 10 bin olarak başvuru yaptık 3 bin tl kullanabilirsiniz olarak bilgi veriyor banka cep şubesi. 3 bin onay görünce devam etmedik. Muhtemelen kullanmayacağız.
Bizlerde bankanın bize verdiği bilgiyi paylaşıyoruz. 10 bin olarak başvuru yaptık 3 bin tl kullanabilirsiniz olarak bilgi veriyor banka cep şubesi. 3 bin onay görünce devam etmedik. Muhtemelen kullanmayacağız.
benim maaş hesabı olduğun da dolayı da 10 bin vermiş olabilir düzenli para yattıyordu yada şans diyelim kimisi 3 bin dedi kimisi 10 bin dedi eğer 3 bin olsaydı kesinlikle çekmezdim
manuel mi otomatik mi değerlendiriliyor? gelir 10k ise yine de veriliyor mu çevremden bir kişi eksik bilgi vererek almış. hane geliri 12k ama o 4 k yazmış ve 10k almış. ben doğru bilgileri azdım gelir 10k yazdım yine de alabilir miyim merak ediyorum. kısa vadeli paraya ihtiyacım var da o yüzden başvurmuştum çünkü normal kredi çıkmıyor.
benim geçen yılki resmi gelirim ortalamaya vurunca 5000 tl yi geçiyor ama 3000 yazdım aldım. ama 3000 tl verdiler onunda 102 tlsini .iç ettiler........ Çağrı merkezine bağlanmak imkansız bir sorun olsa muhatap yok. ki oldu krediyi çektik parayı alamadık eft yapamıyorum harcama yapamıyorum kuzu kuzu yatıyordu para en son pos tan çektim parayı güzelde komisyon ödedim vakıfb**k sağolsun....
normal kredi çıkmıyorsa bunun çıkmasıda zor ki birde 10k gelir yazmışsınız. çok zor. kontroller manuel bu arada bu yüzden onlarca gün sürüyor