Almanya daha iyi secim olmazmiydi hocam?
Norvec nasil hic bilmiyorum, kira , isci geliri kiyaslayinca norvec daha mi avantajli cikiyor?
Bende almanyada yasiyorum, münih cevresi ve almanyadan cok memnunum. Isci ayligi ile kendime mustakil ev + araba aldim, yasim henüz 28. Fakat 16 yasimdan beri calisan biriyim. Fazla gezme tozmam yok. (devletin kargo sirketindeyim)
Dünyanın Soğuk Cenneti Norveç'e Taşınıyoruz
68
●2.861
- 11-04-2020, 19:56:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 13-04-2020, 17:53:53Üyeliği durdurulduHepinize iyi dilekleri için çok teşekkür ederim arkadaşlar sağ olun
Allah'a şükürler olsun hiçbir sorun ile karşı karşıya kalmadık ve gidiş tarihimiz tam anlamıyla netleşmiş bulunmakta (15.09.2020) gidiş tarihimizin 1 gün sonrasında büyük kızımın doğum günü var 3 yaşına girecek Allah nasip ederse
Sizlerle gelişmeleri buradan sürekli olarak paylaşıyor olacağım.
Allah'a şükürler olsun hiçbir sorun ile karşı karşıya kalmadık ve gidiş tarihimiz tam anlamıyla netleşmiş bulunmakta (15.09.2020) gidiş tarihimizin 1 gün sonrasında büyük kızımın doğum günü var 3 yaşına girecek Allah nasip ederse