Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Almanya daha iyi secim olmazmiydi hocam?
Norvec nasil hic bilmiyorum, kira , isci geliri kiyaslayinca norvec daha mi avantajli cikiyor?
Bende almanyada yasiyorum, münih cevresi ve almanyadan cok memnunum. Isci ayligi ile kendime mustakil ev + araba aldim, yasim henüz 28. Fakat 16 yasimdan beri calisan biriyim. Fazla gezme tozmam yok. (devletin kargo sirketindeyim)