Almanya daha iyi secim olmazmiydi hocam?

Norvec nasil hic bilmiyorum, kira , isci geliri kiyaslayinca norvec daha mi avantajli cikiyor?

Bende almanyada yasiyorum, münih cevresi ve almanyadan cok memnunum. Isci ayligi ile kendime mustakil ev + araba aldim, yasim henüz 28. Fakat 16 yasimdan beri calisan biriyim. Fazla gezme tozmam yok. (devletin kargo sirketindeyim)