• 10-04-2020, 18:58:31
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Bir İzlanda değil ama hayırlı olsun ☺️
  • 10-04-2020, 19:04:36
    #29
    Üyeliği durduruldu
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkınızda hayırlısı olsun.
    Çok teşekkür ederim sağ olun
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para nasıl kazancaksınız orda?
    Eşim tır şoförü olarak çalışacak Ben yine domain alım satım işleriyle ilgileneceğim ekstra olarak YouTube kanalı açıp eşsiz doğa manzarasında yemek yapıp paylaşacağım.
    S4l1h adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gittiğinizde havası ve dil sizi epey zorlayacaktır. Fakat evlatlarınız için çok iyi bir karar verdiğinizi söyleyebilirim. Türkiyede çocuk yetiştirmek baştan sona sıkıntılı. Parklarda ateş ederler yurtlarda tecavüz ederler okullarda istismar ederler. Sınava hazırlanırlar psikolojileri bozulur. Başarılı olurlar torpil olmadığı için işsiz kalırlar.

    Hayatınızda başarılar dilerim. Gittiğiniz ülkenin dilini öğrenmeye bakın bir an önce diğer türlü okul ve hastanelerde kurumlarda sıkıntı yaşarsınız.Birinci önceliğiniz dil'i öğrenmek olmalı.
    Çok teşekkür ederim sağ olun Dil konusunu en kısa sürede aşacağımıza inanıyorum
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok güzel evcil hayvan olurum...
    Estağfurullah
    rampapapam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir İzlanda değil ama hayırlı olsun ☺️
    Çok teşekkür ederim sağ olun
  • 10-04-2020, 19:07:18
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Fotoğrafa 5 saniye bakınca imara açılıyor. İçimize işlemiz ne yaparsın
  • 10-04-2020, 19:13:47
    #31
    Hakkınızda hayırlısı olsun. Öncelikle doğası ile muhteşem bir yer. Ama sakinliği umarım sizin hayatınızı sıkıcı hale getirmez.

    Zaten akrabalarınız varmış o yüzden orada bulunan insanların soğuk durmalarını çok fazla kafaya takmazsınız.

    Somon Füme alırım artık
  • 10-04-2020, 19:17:50
    #32
    Flam kışları epey karlı oluyor
  • 10-04-2020, 19:17:52
    #33
    Umarım her şey umduğunuz gibi olur hocam
  • 10-04-2020, 20:53:20
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğrafa 5 saniye bakınca imara açılıyor. İçimize işlemiz ne yaparsın
    Alemsiniz vallahi
    theonlytime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkınızda hayırlısı olsun. Öncelikle doğası ile muhteşem bir yer. Ama sakinliği umarım sizin hayatınızı sıkıcı hale getirmez.

    Zaten akrabalarınız varmış o yüzden orada bulunan insanların soğuk durmalarını çok fazla kafaya takmazsınız.

    Somon Füme alırım artık
    Öncelikle çok teşekkür ederim sağ olun Sakinlik tam da bizim aradığımız şey olduğundan bizim için asla sıkıcı olmayacaktır. Somon füme sözüm olsun size
    mlbdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flam kışları epey karlı oluyor
    En sevdiğimiz şey kar olduğu için bize uyar Olur da hastalanırsak zaten sağlık tamamen ücretsiz
    Dursun05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım her şey umduğunuz gibi olur hocam
    İnşallah çok teşekkür ederim sağ olun
  • 10-04-2020, 22:29:57
    #35
    Çoğu insanın hayali. İnşallah her şey planladığınız gibi olur.
  • 10-04-2020, 22:35:48
    #36
    doğalgaz varmı orda.