Hakkınızda hayırlısı olsun. Öncelikle doğası ile muhteşem bir yer. Ama sakinliği umarım sizin hayatınızı sıkıcı hale getirmez.
Zaten akrabalarınız varmış o yüzden orada bulunan insanların soğuk durmalarını çok fazla kafaya takmazsınız.
Somon Füme alırım artık