Hakkınızda hayırlısı olsun. Öncelikle doğası ile muhteşem bir yer. Ama sakinliği umarım sizin hayatınızı sıkıcı hale getirmez.

Zaten akrabalarınız varmış o yüzden orada bulunan insanların soğuk durmalarını çok fazla kafaya takmazsınız.

Somon Füme alırım artık