Saçma bir konu. Sadece Kuran-ı Kerim okuyun. Aptalca kitaplara inanmayın bana göre. Saçma din devşirmeleri insanlarının aklına karpuz kapuğu sokuyor. Bu konuda çok saçma, kimseyi yönlendirmeyin hocam, herkes inandıkları ile yaşar, yaşamalı. Dünyaya engel olamıyorsunuz Forumdaki arkadaşları da yönlendirmeyin. Kim ne inanmak istiyorsa onu yaşamalı.
Sözün özü asla ve asla inanmam. Çarpıtılan o kadar şey var ki halen daha forumdaki userların aptalca inanışlarına halen inanamıyorum bana göre...
İnanç farklı bir şey, kimse inandığından şaşmasın. TV'ler bunun en büyük örneği. Aptal insanlar 20 yıldır Babannem gibilerinin beynini yıkadı ve halen yıkıyor. Kanal 7 gibi Samanyolu gibi... APTalca ve şarlatanca...
Risale-i Nur Külliyatı Hk
49
●1.324
- 11-04-2020, 18:57:35Kimsenin bilgisini hafife alma istersen...Gurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2020, 23:13:06Arkadaşlar Daha Önceden de Yazdım Risali Nur Kulliyeti İslamiyete Karşı Kurulmuş Büyük Bir Tuzaktır. Bu Tür Saçmalıkları Okuyanların Hali Ortada Ya Kafayı Üşütmüştür Ya da Hali Vahimdir.
Allah Rızası için Kuran-ı Kerim den Başka Hiç Bir Eseri Okumayınız
Bu Tür Saçmalıklar İnsanı Felakete Götürür.
Daha Bunun Cemaatleri Ülkeye Darbe Düzenlediler Halleri Ortada
Allah Rızası için Kurandan Başka Hiç Bir Kaynağa İtibar Etmeyiniz.
... - 11-04-2020, 23:22:32Konu dışı yorumlar için hakkımı helal etmeyeceğimi söylemiştim. Neyse...MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin yazdığına göre Kur'an'dan başka bir kitap okumamalı. O zaman aşağıdaki eserleri de yalanlıyorsun... Yazık...
Mevlana eserlerini yalandan ibaret, tuzak, islamiyete karşı kurulmuş tuzak vs vs
İmam Gazali aynı şekilde,
Abdul Kadir Geylani,
Lütfen yazarken düşünmeyi, unutmayınız.!!!
Konudaki 7. Yorumum;
"Kur'an-ı Kerim en öncelikli kitabımızdır. Ondan üstün kitap yoktur. Arapça okumak en faziletlisidir. Bize gönderilmesinin sebebi okuyup onu en iyi şekilde anlamak ve uymaktır. Bunun içinde Arapça bilmediğimden tefsire ihtiyaç duyarım. Tabi ki diğer yazılmış tefsirleri de okumamız gereklidir fakat Risale-i Nur külliyatı tam ihtiyacımız olan dönemde yazılmış eserlerdir."
Konudaki 33. Yorumum;
Birilerinin onun üzerinden kötü bir şekilde propaganda yapması eserin kötü olduğu manasına gelmez.
işid'de güya Kur'an'ı örnek aldığını söyler, o zaman söylediğiniz cümle şuna çıkıyor; Kur'an'da kötü bir kitap (Haşa ve Kella) - 11-04-2020, 23:33:28Konu dışı değil ki hepsi konu içiGurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevlana, Abdulkadir geylani hz. pir sultan abdal, yunus emre bu tür manevi şahsiyetlerle sen nasıl said nursi denen islam düşmanını bir tutarsın be adam !
KURAN YETER...
Biz bu kitabı sana, her şeyin ayrıntılı açıklayıcısı, bir doğruya iletici, bir rahmet, Müslümanlara bir müjde olarak indirdik. (16-Nahl-89)
Kendilerine okunmakta olan Kitabı sana indirmemiz onlara yetmiyor mu? (29-Ankebut-51)
Artık bu tür yok bilmem said nursiydi nur cemaatiydi bilmem ne çömatıydı diye peşinden giden kişilerin bizim ülkemizde yeri yoktur.
Kuran oku kurannn kurannn oku da doğru yolu bul.
İkra rabbi bismikellezi halak!!! Yaradan Rabbinin adıyla OKUUUUU
Said nursinin bilmem neyin lafıyla OKUMAAAAA
.....
....