Saçma bir konu. Sadece Kuran-ı Kerim okuyun. Aptalca kitaplara inanmayın bana göre. Saçma din devşirmeleri insanlarının aklına karpuz kapuğu sokuyor. Bu konuda çok saçma, kimseyi yönlendirmeyin hocam, herkes inandıkları ile yaşar, yaşamalı. Dünyaya engel olamıyorsunuz Forumdaki arkadaşları da yönlendirmeyin. Kim ne inanmak istiyorsa onu yaşamalı.

Sözün özü asla ve asla inanmam. Çarpıtılan o kadar şey var ki halen daha forumdaki userların aptalca inanışlarına halen inanamıyorum bana göre...

İnanç farklı bir şey, kimse inandığından şaşmasın. TV'ler bunun en büyük örneği. Aptal insanlar 20 yıldır Babannem gibilerinin beynini yıkadı ve halen yıkıyor. Kanal 7 gibi Samanyolu gibi... APTalca ve şarlatanca...