• 10-04-2020, 00:19:54
    #37
    Bugün bizim arkadaşa da geldi. Kendisi 1 hafta rapor almıştı ondan dedik ama bende rapor almıştım ama bana gelmedi. Arkadaşın şeker hastalığı var, sanırım kronik bir rahatsızlığı olanlar yani ilaç raporu olanları takip ediyorlar galiba. Mesaj gelenlerin herhangibir kronik rahatsızlığı var mı ?
  • 10-04-2020, 01:22:19
    #38
    Platin üye
    Başlıklı sms yeni başlanılan uygulama.

    Güzel bir hizmet olmuş gelsin vergiler
  • 10-04-2020, 01:46:07
    #39
    kaymakam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün bizim arkadaşa da geldi. Kendisi 1 hafta rapor almıştı ondan dedik ama bende rapor almıştım ama bana gelmedi. Arkadaşın şeker hastalığı var, sanırım kronik bir rahatsızlığı olanlar yani ilaç raporu olanları takip ediyorlar galiba. Mesaj gelenlerin herhangibir kronik rahatsızlığı var mı ?
    Benim raporlu bir rahatsızlığım yok. Düzenli.ilac kullanma durumumda yok.
  • 10-04-2020, 01:50:25
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Kurumsal gelen mesajlara cevap ver kısmı kapali olur genelde
  • 10-04-2020, 01:50:56
    #41
    ilçeye gittim diyorsunuz hocam muhtemelen belirli bir km alanı vardır o alanda harekete göre böyle oto mesaj atılıyordur
  • 10-04-2020, 01:51:39
    #42
    böyle bir uygulama yapacaklarını bakan açıklamıştı ama bildiğim kadarıyla pozitif teşhisi konulan ve yaşı 65 üstü olanlar olacaktı diye hatırlıyorum. Takip edeceğiz demişti bakan.
  • 10-04-2020, 02:06:07
    #43
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görsel yok
    Hocam arkadaş konuyu açmadan önce yazsaydınız🤣 bu ne hız helal olsun size
  • 10-04-2020, 02:08:58
    #44
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arkadaş konuyu açmadan önce yazsaydınız🤣 bu ne hız helal olsun size
    Normalde daha hızlı yazardım yemin ederim görsel bende yüklenmemiş olabilir diye 3 defa sayfa yenileyip yazdım
  • 10-04-2020, 02:10:20
    #45
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde daha hızlı yazardım yemin ederim görsel bende yüklenmemiş olabilir diye 3 defa sayfa yenileyip yazdım
    Maşallah ömrümde sizin gibisini vallahi görmedim.☺