Sağlık Bakanlığından gelen sms?!
44
●2.425
- 10-04-2020, 00:19:54Bugün bizim arkadaşa da geldi. Kendisi 1 hafta rapor almıştı ondan dedik ama bende rapor almıştım ama bana gelmedi. Arkadaşın şeker hastalığı var, sanırım kronik bir rahatsızlığı olanlar yani ilaç raporu olanları takip ediyorlar galiba. Mesaj gelenlerin herhangibir kronik rahatsızlığı var mı ?
- 10-04-2020, 01:46:07Benim raporlu bir rahatsızlığım yok. Düzenli.ilac kullanma durumumda yok.kaymakam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2020, 02:06:07Hocam arkadaş konuyu açmadan önce yazsaydınız🤣 bu ne hız helal olsun sizeLuwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2020, 02:08:58Normalde daha hızlı yazardım yemin ederim görsel bende yüklenmemiş olabilir diye 3 defa sayfa yenileyip yazdımCytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2020, 02:10:20Maşallah ömrümde sizin gibisini vallahi görmedim.☺Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle