böyle bir uygulama yapacaklarını bakan açıklamıştı ama bildiğim kadarıyla pozitif teşhisi konulan ve yaşı 65 üstü olanlar olacaktı diye hatırlıyorum. Takip edeceğiz demişti bakan.