kaymakam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün bizim arkadaşa da geldi. Kendisi 1 hafta rapor almıştı ondan dedik ama bende rapor almıştım ama bana gelmedi. Arkadaşın şeker hastalığı var, sanırım kronik bir rahatsızlığı olanlar yani ilaç raporu olanları takip ediyorlar galiba. Mesaj gelenlerin herhangibir kronik rahatsızlığı var mı ?
Benim raporlu bir rahatsızlığım yok. Düzenli.ilac kullanma durumumda yok.