• 09-04-2020, 12:03:06
    #10
    mgorgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bütün firmalarda durum ayni sadecs şok ta değil ben kızmak ta istemiyorum aslinda çünkü o calisanlari isten cikarsa cok daha kötü sahsen ben orda calissam bunu yapmasalae ve isten cikarsalar cok daha kötü HAAA sakin Yanlis anlamayin yaptiklari dogru degil ancak yinede bu ulkede bunlardan daha beterinede sahit oldum bizim ulkede insanimiza değer veren bir yonetim yok sanırım.
    şok bim ve a 101 gibi firmalar tamamen böyle dünyanın en bedavacı firmaları çalışanlarının kültür seviyeleride ayrı durumda çoğunluğu için söylemiyorum ama , insanlar ile nasıl konuşulacağını bile bilmeyen esnaflıktan gem vurulmuş çalışanları mevcut, çalışanlarına dayatma ile 3 kişi bir mağazada köle gibi çalışmaları emredilen bir işletme ağı. çalışanlarının köle gibi gören , çalışanlarınında bireylere surat yaptığı ekşi sözlüğün zihnyetinin vücut bulmuş halidir.
  • 09-04-2020, 12:07:22
    #11
    KingBoatman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şok bim ve a 101 gibi firmalar tamamen böyle dünyanın en bedavacı firmaları çalışanlarının kültür seviyeleride ayrı durumda çoğunluğu için söylemiyorum ama , insanlar ile nasıl konuşulacağını bile bilmeyen esnaflıktan gem vurulmuş çalışanları mevcut, çalışanlarına dayatma ile 3 kişi bir mağazada köle gibi çalışmaları emredilen bir işletme ağı. çalışanlarının köle gibi gören , çalışanlarınında bireylere surat yaptığı ekşi sözlüğün zihnyetinin vücut bulmuş halidir.
    Hocam tamam isletmelerin zihniyeti bu şekilde ancak dusunsenize ac gözlü her insan bunlarin yaptığını yapar zaten birakin isletmeyi normal hayatta bile insanlari köle yapabilirler.Bunun sinirlandirilmasi icin nasil ki kanunlar var ise bu tarz isletmeler icinde kanunlarin var olmasi gerekir.
  • 09-04-2020, 12:08:31
    #12
    Saçma bir dünya
    Maaş azaldıkça beklenen performans isteği artıyor.