Hocam bütün firmalarda durum ayni sadecs şok ta değil ben kızmak ta istemiyorum aslinda çünkü o calisanlari isten cikarsa cok daha kötü sahsen ben orda calissam bunu yapmasalae ve isten cikarsalar cok daha kötü HAAA sakin Yanlis anlamayin yaptiklari dogru degil ancak yinede bu ulkede bunlardan daha beterinede sahit oldum bizim ulkede insanimiza değer veren bir yonetim yok sanırım.
şok bim ve a 101 gibi firmalar tamamen böyle

dünyanın en bedavacı firmaları çalışanlarının kültür seviyeleride ayrı durumda çoğunluğu için söylemiyorum ama , insanlar ile nasıl konuşulacağını bile bilmeyen esnaflıktan gem vurulmuş çalışanları mevcut, çalışanlarına dayatma ile 3 kişi bir mağazada köle gibi çalışmaları emredilen bir işletme ağı. çalışanlarının köle gibi gören , çalışanlarınında bireylere surat yaptığı ekşi sözlüğün zihnyetinin vücut bulmuş halidir.