şok bim ve a 101 gibi firmalar tamamen böyle

dünyanın en bedavacı firmaları çalışanlarının kültür seviyeleride ayrı durumda çoğunluğu için söylemiyorum ama , insanlar ile nasıl konuşulacağını bile bilmeyen esnaflıktan gem vurulmuş çalışanları mevcut, çalışanlarına dayatma ile 3 kişi bir mağazada köle gibi çalışmaları emredilen bir işletme ağı. çalışanlarının köle gibi gören , çalışanlarınında bireylere surat yaptığı ekşi sözlüğün zihnyetinin vücut bulmuş halidir.
Hocam tamam isletmelerin zihniyeti bu şekilde ancak dusunsenize ac gözlü her insan bunlarin yaptığını yapar zaten birakin isletmeyi normal hayatta bile insanlari köle yapabilirler.Bunun sinirlandirilmasi icin nasil ki kanunlar var ise bu tarz isletmeler icinde kanunlarin var olmasi gerekir.