• 08-09-2008, 23:25:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bu ark ' lisedeki ilk gününü yazmış sanırım
    çünkü okullar açılalı 1 gün oldu xD
  • 08-09-2008, 23:35:15
    #11
    ech00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ilk 2 gun girmemiştim xD
    bende abartmış ilk hafta girmemiştim
  • 08-09-2008, 23:48:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ben zorluk çekmemiştim tanıdık çevreydi....

    sonra büyüdük ya

    hocalara dlaşmıştık
  • 09-09-2008, 00:43:15
    #13
    Yıl 2005. Etrafımı süzdüğümü hatırlıyorum. Ortam feci halde berbattı. Okula doğru merdivenlerden yukarı doğru çıkıyordum, arkamdan bir ses duydum "Hadi la çöm, yürü, yürü, yürü..." diye. Ne gündü ya.
  • 09-09-2008, 01:58:51
    #14
    2003 yılındaydı. okulum Ümraniye 75.yıl cumhuriyet ticaret meslek lisesiydi
  • 09-09-2008, 02:00:09
    #15
    Kızlarla tanışmaya çalıştım
  • 09-09-2008, 02:14:09
    #16
    Bizim lisenin yakınlarında yeni bir lise yapılıyordu ve tadilatı henüz bitmemişti bu nedenle ordaki öğrencileride bize yollamışlardı. Bir sınıfta rahat 80 kişi vardık. Lise mahallemdeydi yanımdaki arkadaşımda mahalle arkadaşımdı. Herkes 4 kişi oturuyordu biz diğer 2 kişiyi attık 2 kişi oturmuştuk Liseeeeeee Ne anılarımız geçti.
  • 09-09-2008, 12:20:42
    #17
    1 saat durdum geri çıktım ilk fırçamı okula ayak atar atmaz yedim