bu ark ' lisedeki ilk gününü yazmış sanırım
çünkü okullar açılalı 1 gün oldu xD
Lisenin İlk Günü Naptınız
16
●2.655
- 08-09-2008, 23:35:15bende abartmış ilk hafta girmemiştimech00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2008, 00:43:15Yıl 2005. Etrafımı süzdüğümü hatırlıyorum. Ortam feci halde berbattı. Okula doğru merdivenlerden yukarı doğru çıkıyordum, arkamdan bir ses duydum "Hadi la çöm, yürü, yürü, yürü..." diye.
Ne gündü ya.
- 09-09-2008, 02:14:09Bizim lisenin yakınlarında yeni bir lise yapılıyordu ve tadilatı henüz bitmemişti bu nedenle ordaki öğrencileride bize yollamışlardı. Bir sınıfta rahat 80 kişi vardık. Lise mahallemdeydi yanımdaki arkadaşımda mahalle arkadaşımdı. Herkes 4 kişi oturuyordu biz diğer 2 kişiyi attık 2 kişi oturmuştuk


Liseeeeeee
Ne anılarımız geçti.
- 09-09-2008, 12:20:421 saat durdum geri çıktım ilk fırçamı okula ayak atar atmaz yedim
Ne gündü ya.