• 08-09-2008, 20:32:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Siz Lisenin İlk Günü Naptınız
  • 08-09-2008, 21:57:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mal mal bakıp etrafımdakileri tanımlamaya çalışmıştım..
  • 08-09-2008, 22:43:40
    #3
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mal mal bakıp etrafımdakileri tanımlamaya çalışmıştım..
    Aynısını yapmıştım
  • 08-09-2008, 22:50:45
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısını yapmıştım
    Köyden indim şehre hesabı (:
  • 08-09-2008, 22:56:15
    #5
    ben ilk 2 gun girmemiştim xD
  • 08-09-2008, 23:03:36
    #6
    Sıkıldım.
  • 08-09-2008, 23:11:30
    #7
    arkadaşları tanımaya calısıyodum. Sonra okulun ilk günü lise hayatımın ilk günü derste hocayı dövdüler. ikinci gün ise hocayla öğrenci dışarı kavga yapmaya çıktılar. üçüncü gün ise yanına geliyolar )
  • 08-09-2008, 23:18:56
    #8
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşları tanımaya calısıyodum. Sonra okulun ilk günü lise hayatımın ilk günü derste hocayı dövdüler. ikinci gün ise hocayla öğrenci dışarı kavga yapmaya çıktılar. üçüncü gün ise yanına geliyolar )
    Texas'da mı okudun?
  • 08-09-2008, 23:24:34
    #9
    Evet ya o öğretmende bi daha otorite diye birşey kalır mı kim takar o hocayı.