Bizim lisenin yakınlarında yeni bir lise yapılıyordu ve tadilatı henüz bitmemişti bu nedenle ordaki öğrencileride bize yollamışlardı. Bir sınıfta rahat 80 kişi vardık. Lise mahallemdeydi yanımdaki arkadaşımda mahalle arkadaşımdı. Herkes 4 kişi oturuyordu biz diğer 2 kişiyi attık 2 kişi oturmuştuk



Liseeeeeee

Ne anılarımız geçti.