• 29-03-2020, 20:15:42
    #19
    İnatagram hesabı al çok iyi hitli dünyanın parasını kaldırırsın 😊
  • 29-03-2020, 20:19:24
    #20
    Tütüncü açın hocam
  • 29-03-2020, 20:20:32
    #21
    50.000 tl ile hizmet sektöründe (cafe, nargile, pub, vb...) tutunmanız biraz zor hocam, eski tecrübelerime dayanarak söylüyorum, bir hevesle kısıtlı bütçeyle öyle bir girişimimiz oldu, 2500-3000 tl sadece açılış bedeli gitti, pos makinesi alımı vb, nerden baksanız görünmeyen masraflarda beraber 10 bin açılışa - resmi işlemlere gitti (abartıyorsun diyen arkadaşlar olucaktır, saygı duyarım ama cafede illaki müzik çalıcak millet birbirini dinlemesin diye, bunun için spotifyden bile açsanız canlı müzik izin belgesi almanız gerekiyor, bu belgeyi almak içinde ses gürültü ölçümü yaptırmanız vs.. gerekiyor) anlayacağınız bir sürü kalem açılış masrafınız oluyor, kahve yapmak için türk kahvesi makinesi 1500-2000 tl, güzel espresso makinesi ise 12-13 bin tl civarlarında, bunlar sizin eliniz ayağınız olucak, daha açılmadan bak müşteri sokmadan dükkana 30 binlik oldunuz hocam, daha dekorasyon yapmadınız, tedarikçilerden çay, kahve, pasta, soğuk meşrubat almadınız(ki hizmet sektörü sadece çay kahveyle dönmüyor, yanında mutlaka pasta, kurabiye ya da special bi yemek yapmanız gerekiyor ki güzel kar marjı bıraksın) personel kiralamadınız, hadi bir şekilde maliyetleri çok ucuz tuttunuz açtınız, kendinize sadık bir müşteri kitlesi yaratana kadar en az kenarıda 1 sene kendinizi döndürücek para olması gerekiyor... ben bu işin altından 100 bin tl ile kalkamadım, varın siz hesaplayın.
    • CagatayGuney
    • Aygen
    • globaltr
    CagatayGuney, Aygen, globaltr ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 29-03-2020, 20:21:43
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Hygge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam madem bunları biliyon daha ne duruyon
    Hocam sevebileceğim bi iş varsa öncelik o



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50.000 tl ile hizmet sektöründe (cafe, nargile, pub, vb...) tutunmanız biraz zor hocam, eski tecrübelerime dayanarak söylüyorum, bir hevesle kısıtlı bütçeyle öyle bir girişimimiz oldu, 2500-3000 tl sadece açılış bedeli gitti, pos makinesi alımı vb, nerden baksanız görünmeyen masraflarda beraber 10 bin açılışa - resmi işlemlere gitti (abartıyorsun diyen arkadaşlar olucaktır, saygı duyarım ama cafede illaki müzik çalıcak millet birbirini dinlemesin diye, bunun için spotifyden bile açsanız canlı müzik izin belgesi almanız gerekiyor, bu belgeyi almak içinde ses gürültü ölçümü yaptırmanız vs.. gerekiyor) anlayacağınız bir sürü kalem açılış masrafınız oluyor, kahve yapmak için türk kahvesi makinesi 1500-2000 tl, güzel espresso makinesi ise 12-13 bin tl civarlarında, bunlar sizin eliniz ayağınız olucak, daha açılmadan bak müşteri sokmadan dükkana 30 binlik oldunuz hocam, daha dekorasyon yapmadınız, tedarikçilerden çay, kahve, pasta, soğuk meşrubat almadınız(ki hizmet sektörü sadece çay kahveyle dönmüyor, yanında mutlaka pasta, kurabiye ya da special bi yemek yapmanız gerekiyor ki güzel kar marjı bıraksın) personel kiralamadınız, hadi bir şekilde maliyetleri çok ucuz tuttunuz açtınız, kendinize sadık bir müşteri kitlesi yaratana kadar en az kenarıda 1 sene kendinizi döndürücek para olması gerekiyor... ben bu işin altından 100 bin tl ile kalkamadım, varın siz hesaplayın.
    geçmiş olsun hocam.
  • 29-03-2020, 20:32:00
    #23
    Film sitesi
  • 29-03-2020, 20:38:30
    #24
    Üyeliği durduruldu
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Film sitesi
    Telif sorunları korkutuyor hocam
  • 29-03-2020, 21:09:03
    #25
    50 Bin TL'yi nasıl kazandıysanız öyle devam edin derim. Şu dönem'de realde hiç bir iş açılmaz. Önümüzdeki 5-6 ay sıkıntılıyız.
    Sanal için ise eğer ilgilenirim dersen gelirli bir site alabilirsiniz . 1000 TL gelirli site 1000x24'den 20- 24 bine alınabilir. Onu 2-3 bine çıkarırsınız kalan miktarın bir kısmı ile'de düzgün sosyal medya hesapları alır hem onlardan kazanç sağlar hemde aldığınız siteye'de hit çekersiniz. Tabi hepsi için riskler var.
  • 29-03-2020, 23:13:08
    #26
    @GrandeQuintal; hocam arkadaşı senin konuya alalım
    https://www.r10.net/off-topic/228333...tl-kazanc.html
    Yatırım tavsiyesi değildir
    • celebiselli
    • GrandeQuintal
    celebiselli ve GrandeQuintal bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 29-03-2020, 23:54:47
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @GrandeQuintal; hocam arkadaşı senin konuya alalım
    https://www.r10.net/off-topic/228333...tl-kazanc.html
    Yatırım tavsiyesi değildir
    Merhabalar hocam arkadaşin konusunu inceledim inanin ki su piyasada yazdigi maddelerin hiç birinin bi değeri yok
    Şuan parasinin nakitte kalmasini kipirdamamasini ve onumuzu gormeyi beklemesini tavsiye ederim nacizhane fikrimdir.
    Etiketlediğiniz için tesekkur ederim hocam