Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@GrandeQuintal; hocam arkadaşı senin konuya alalım
https://www.r10.net/off-topic/228333...tl-kazanc.html
Yatırım tavsiyesi değildir
Merhabalar hocam arkadaşin konusunu inceledim inanin ki su piyasada yazdigi maddelerin hiç birinin bi değeri yok
Şuan parasinin nakitte kalmasini kipirdamamasini ve onumuzu gormeyi beklemesini tavsiye ederim nacizhane fikrimdir.
Etiketlediğiniz için tesekkur ederim hocam