• 26-03-2020, 23:55:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar aranizda belki bilenlerinizde vardir.
    Mesleğimin haricinde borsa ile içli dışlıyım.
    52 K Nakit ile 9.500 lot carrefoursa hisse alimi yapmistim geçen hafta.
    Bugun 6.82 ile kapaniş verildi ( sanirim yarin 7 ve uzerini gorucek bende elimdeki hisseyi çikarticam insallah )

    Fazla uzatmicam aşşağiya ekran fotografini birakiyorum darisi herkesin başina diyorum.

    yatırım tavsiye değildir

  • 26-03-2020, 23:57:38
    #2
    Maşallah Allah daha çok versin güzel yatırım
  • 26-03-2020, 23:57:48
    #3
    crona tedbirleri arttikça dahada artabilir(karantina gibi) salladim öylr ben hiç anlamam market olarak bakdim ve akil yürütdüm temiz para 12 bin
  • 26-03-2020, 23:57:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Şu gösteriş merakından artık vazgeçin. Bize ne sizin ne kazandığınızdan.
  • 26-03-2020, 23:58:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İyi yatırım olmuş. Hayırlı olsun.
  • 26-03-2020, 23:58:14
    #6
    Krizleri güzel değerlendirmenin sonucu, tebrikler hocam
  • 26-03-2020, 23:58:24
    #7
    Borsaya fazla dalarsan para pul kalmaz yok olur gider kimseye tavsiye etmem.
  • 26-03-2020, 23:58:29
    #8
    stutgart.
  • 26-03-2020, 23:58:43
    #9
    Çok güzel tebrik ederim bende dipten THY aldım 1500 tl kar edince sattım 1 hafta oldu ISFİN aldım 2.58 liradan bugün 2.92 den sattım açıkçası borsa bana göre değilmiş çok vaktimi alıyor elim hep telefonda toplamda yatırırım ise 22000 tl