Merhaba arkadaşlar aranizda belki bilenlerinizde vardir.
Mesleğimin haricinde borsa ile içli dışlıyım.
52 K Nakit ile 9.500 lot carrefoursa hisse alimi yapmistim geçen hafta.
Bugun 6.82 ile kapaniş verildi ( sanirim yarin 7 ve uzerini gorucek bende elimdeki hisseyi çikarticam insallah )

Fazla uzatmicam aşşağiya ekran fotografini birakiyorum darisi herkesin başina diyorum.

yatırım tavsiye değildir