• 25-03-2020, 19:26:04
    #1
    Merhabalar,
    Sistemim bu şekilde, yükseltmek istiyorum. Bana yardımcı olabilecek var mı? İlk nereden başlayayım?
    • İşlemci: Xeon E5450
    • Anakart: Gigabyte G41MT-82PT
    • Ekran kartı: AMD R7 240
    • RAM: DDR 3 4 GB
    • SSD: 250 GB
    • Monitörüm çöp.
    • 350W dandik bir PSU takılı

    Ekran Kartı Olarak rx570

    Monitör Olarak ; https://www.trendyol.com/msi/amd-rad...BoCODUQAvD_BwE
    düşünüyorum.

    rx570 e5450 darboğaz yaparmı başka bir işlemci mi gerekli? yardımcı olurmusunuz r10 ailesi.
  • 25-03-2020, 19:27:55
    #2
    E5450 ile RX570 kullanıyorum. Kısmi kısmi darboğaza düşüyor. 460 ve 560 ı besliyor. Rx580 almanıza gerek yok. Test ettim, işlemci 570 ve 580 ile hemen hemen aynı fps veriyor. 580 de darboğaz çok, 570 de çok az.

    Düzenleme: Rx570 + 8GB Ram + Monitör işinizi rahat görecektir. PSU 2.el 500w alabilirsiniz.
  • 25-03-2020, 19:29:02
    #3
    Par4noiD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E5450 ile RX570 kullanıyorum. Kısmi kısmi darboğaza düşüyor. 460 ve 560 ı besliyor. Rx580 almanıza gerek yok. Test ettim, işlemci 570 ve 580 ile hemen hemen aynı fps veriyor. 580 de darboğaz çok, 570 de çok az.
    yanii hocam ben bu cümlelerden ne anlıyım? sıkıntı çıkarır mı yani kullanilir mi , teşekkürler.
  • 25-03-2020, 19:31:47
    #4
    TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanii hocam ben bu cümlelerden ne anlıyım? sıkıntı çıkarır mı yani kullanilir mi , teşekkürler.
    Rx570 sıkıntı çıkarmaz, ram 4gb daha ekleseniz güzel olur. Olursa 8 bile güzel. PSU güncellemeniz gerekecek.350w beslemeyecektir. önerilen 420w civarı ama 500w 2.el sağlam PSU işinizi görecektir. RX570 i de mining olmamak şartıyla 2.el alabilirsiniz. 1080₺ 570 e 0 verene kadar 580 alırsınız 1200₺ ye ilerde işlemci +anakart değiştirirseniz daha yüksek fps oranlarına sahip olabilirsiniz. Darboğaz yapması kötü performans anlamına gelmez işlemci gücünün yettiği kadar ekran kartından fps sağlar anlaşılabilir yazmak istedim.
  • 25-03-2020, 19:35:24
    #5
    r580 fiyatı nasıl acaba?
    https://urun.n11.com/ekran-karti/asu...E&gclsrc=aw.ds

    Birde hocam 4 gb varya 8 alsam 12 olur uyumsuzluk yaşarmı
    yoksa ben direk 8gb alıp mı koyim tek başına?
  • 25-03-2020, 21:12:27
    #6
    TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r580 fiyatı nasıl acaba?
    https://urun.n11.com/ekran-karti/asu...E&gclsrc=aw.ds

    Birde hocam 4 gb varya 8 alsam 12 olur uyumsuzluk yaşarmı
    yoksa ben direk 8gb alıp mı koyim tek başına?
    MHz ve CL değerleri farklı olmadığı sürece problem olmaz. Bunlar farklı olsada pek fark olmaz en azından cl değeri uyuşsun. MHz en düşük hangisininse o frekansta çalışacaktır.8gb ve 4gb performans olarak neredeyse hiç fark yaratmayacaktır. Ancak 8gbyi öneririm. bütçeniz yoksa 4gb de sizin işinizi rahat rahat görecektir.