Sistemim bu şekilde, yükseltmek istiyorum. Bana yardımcı olabilecek var mı? İlk nereden başlayayım?
- İşlemci: Xeon E5450
- Anakart: Gigabyte G41MT-82PT
- Ekran kartı: AMD R7 240
- RAM: DDR 3 4 GB
- SSD: 250 GB
- Monitörüm çöp.
- 350W dandik bir PSU takılı
Ekran Kartı Olarak rx570
Monitör Olarak ; https://www.trendyol.com/msi/amd-rad...BoCODUQAvD_BwE
düşünüyorum.
rx570 e5450 darboğaz yaparmı başka bir işlemci mi gerekli? yardımcı olurmusunuz r10 ailesi.