E5450 ile RX570 kullanıyorum. Kısmi kısmi darboğaza düşüyor. 460 ve 560 ı besliyor. Rx580 almanıza gerek yok. Test ettim, işlemci 570 ve 580 ile hemen hemen aynı fps veriyor. 580 de darboğaz çok, 570 de çok az.
yanii hocam ben bu cümlelerden ne anlıyım? sıkıntı çıkarır mı yani kullanilir mi , teşekkürler.