Merhabalar,
Sistemim bu şekilde, yükseltmek istiyorum. Bana yardımcı olabilecek var mı? İlk nereden başlayayım?
  • İşlemci: Xeon E5450
  • Anakart: Gigabyte G41MT-82PT
  • Ekran kartı: AMD R7 240
  • RAM: DDR 3 4 GB
  • SSD: 250 GB
  • Monitörüm çöp.
  • 350W dandik bir PSU takılı

Ekran Kartı Olarak rx570

Monitör Olarak ; https://www.trendyol.com/msi/amd-rad...BoCODUQAvD_BwE
düşünüyorum.

rx570 e5450 darboğaz yaparmı başka bir işlemci mi gerekli? yardımcı olurmusunuz r10 ailesi.