• 24-03-2020, 20:59:23
    #1
    Biraz önce ilahiler okundu camiden. Sizin oralarda da bu şekilde mi?
  • 24-03-2020, 20:59:56
    #2
    burda da öyle hocam
  • 24-03-2020, 21:00:03
    #3
    Evet
  • 24-03-2020, 21:00:11
    #4
    Tüm Türkiye'de yapıldı, dua, salavat ve tekbir getirildi.
  • 24-03-2020, 21:00:11
    #5
    Evet hocam İstanbul Eyüp'teyim şuan vaziyet o
  • 24-03-2020, 21:00:21
    #6
    Aynen şuan devam ediyor. Beşiktaş/Ortaköy
  • 24-03-2020, 21:00:29
    #7
    evet akşam ezanından sonra dua ediliyor 3 gündür.
  • 24-03-2020, 21:00:36
    #8
    Ölü sayısı çok mu arttı diye korktum bir an
  • 24-03-2020, 21:00:40
    #9
    Burdada öyle Allah'a şükür