• 24-03-2020, 21:00:44
    #10
    sanalkuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz önce ilahiler okundu camiden. Sizin oralarda da bu şekilde mi?
    Tekbir getirdiler dua okudular.
    • genxer34
    • ofurkanak
    genxer34 ve ofurkanak bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-03-2020, 21:01:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bizim camiler tatilde şuanda arkamda cami var hiç bişe duymadım bir ara sela okudular oda sabahtı
  • 24-03-2020, 21:01:08
    #12
    salavat ve dua yapılıyor akşamları saat 9 gibi
  • 24-03-2020, 21:02:12
    #13
    Virüs bitsin milletin biti az kanlansın ne ilahi kalır ne salavat yine sokakta eşini bıçaklamaya falan başlar insanımız.
    • constantine38
    • SuskuN42
    • sanalkuzu
    constantine38, SuskuN42, sanalkuzu ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 24-03-2020, 21:02:43
    #14
    Fatih/İstanbul aynı durum.
  • 24-03-2020, 21:02:55
    #15
    şimdi de sağlık çalışanları için korne basıp alkış yapıyor necip milletim
  • 24-03-2020, 21:06:32
    #16
    İlk defa duydum korktum
  • 24-03-2020, 21:09:11
    #17
    basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    linç yemek istemiyorum linç yemek istemiyorum linç yemek istemiyorum
    +1, +1, +1
  • 24-03-2020, 21:09:25
    #18
    Elhamdulillah Selalar , Tekbirler , Dualar ilk defa dua ordusu kuruyoruz camiilerimiz aracılığı ile Allahım Tüm belalardan Ümmeti Muhammedi muhafaza etsin inşaallah.