• 20-03-2020, 14:29:45
    #28
    2 davetiyem mevcut 20 tl ve üstü bağış yapana verebilirim bağış yapan kişinin forumda ve dekontta ismi aynı olması şarttır
  • 20-03-2020, 14:33:34
    #29
    Umarım ihtiyac sahiplerine ulaşır
  • 20-03-2020, 14:39:34
    #30
    Dikkatli olmak lazım. Bir kişi bir bağış ile birden fazla kişiye bağış yaptım diyerek gidebilir. Bağış ile davetiye elde edenlerin ismi bir yere kayıt edilmeli diye düşünüyorum.
  • 20-03-2020, 15:13:27
    #31

    1 davetiye @Tarikkuru;gönderilmiştir
  • 20-03-2020, 15:20:56
    #32
    Konu güncellenmiştir. Bağış için referans kodu isteyin. Bazı arkadaşlar çakallık yapıp birden fazla davetiye koparma çalışıyor aynı bağış ile.
  • 20-03-2020, 15:26:46
    #33
    Coşkun abi onay verdiyse bende bu şekilde 2 davetiye hakkımı verebilirim dekontu pm ile gönderirseniz davetiye yi gönderirim. (Referans numaralarını inceleyeceğim kimse uyanıklık yapmasın)
  • 20-03-2020, 15:44:53
    #34
    Merhabalar bağış yapıp bir kaç arkadaşa mesaj yaptım @mersinli07; arkadaştan allah razı olsun geri döndü ve davetiye yolladı fakat kayıt olurken arkadaşım yanlış mail adresi girmiş buyüzden onay maili gitmemiş nasıl düzeltebiliriz bu durumu @Coskun; @Moderator; @Erhan; @Emrah; @caliente; @Faruk;
  • 20-03-2020, 16:17:39
    #35
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Aracılığınızla birisine davetiyemizi verdik, hayırlı olması dileğiyle
  • 20-03-2020, 17:43:49
    #36
    SEO & PR 5421044962
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki Sadece bağış dekontu alın sonrasında davetiyeyi iletin. Farklı şekilde satış yapan olursa davetiyeyi satan ve alan süresiz banlanır.

    Lösev olur Mehmetçik Vakfı olur vb.

    Hocam bir konuda p.m atıyorum bakabilir misin ?