R10 Davetiyemi Satıyorum - YarınaUmutOl
46
●3.418
- 20-03-2020, 14:29:452 davetiyem mevcut 20 tl ve üstü bağış yapana verebilirim bağış yapan kişinin forumda ve dekontta ismi aynı olması şarttır
- 20-03-2020, 15:20:56Konu güncellenmiştir. Bağış için referans kodu isteyin. Bazı arkadaşlar çakallık yapıp birden fazla davetiye koparma çalışıyor aynı bağış ile.
- 20-03-2020, 15:44:53
- 20-03-2020, 16:17:39Aracılığınızla birisine davetiyemizi verdik, hayırlı olması dileğiyle

- 20-03-2020, 17:43:49Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir konuda p.m atıyorum bakabilir misin ?

