Eğer yönetim için sorun değilse ve onaylıyorsa, benim iki adet davetiye hakkım varmış. Losev.org 50TL bağış yapana 1 davetiye yollarım.
Düzenleme; aynı dekontla farklı hesaplar alınmasını önlemek amaçlı, dekonta açıklama vs. yazılması gerekebilir.
R10 Davetiyemi Satıyorum - YarınaUmutOl
46
●3.418
- 20-03-2020, 14:04:56Üyeliği durduruldueger böyle bir imkan mevcut ise bende katılmak istiyorum 1 adet davetiye ile
75 TL ve üzeri bağış yapıp dekontlarini iletene satışını yaptığım gorevlekazan.com scriptini kurulumunu yapıp teslim edeceğim - 20-03-2020, 14:06:26İnşallah, en güzel haberi senden hep bekliyor olacağımOziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2020, 14:09:10AdministratorTabi ki Sadece bağış dekontu alın sonrasında davetiyeyi iletin. Farklı şekilde satış yapan olursa davetiyeyi satan ve alan süresiz banlanır.ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lösev olur Mehmetçik Vakfı olur vb.