Konu
R10 Davetiyemi Satıyorum - YarınaUmutOl
20-03-2020, 14:01:56
#19
ErsaT
Eğer yönetim için sorun değilse ve onaylıyorsa, benim iki adet davetiye hakkım varmış.
Losev.org
50TL bağış yapana 1 davetiye yollarım.
Düzenleme; aynı dekontla farklı hesaplar alınmasını önlemek amaçlı, dekonta açıklama vs. yazılması gerekebilir.