Konu
R10 Davetiyemi Satıyorum - YarınaUmutOl
20-03-2020, 14:39:34
#30
VBuMaSTeR
Dikkatli olmak lazım. Bir kişi bir bağış ile birden fazla kişiye bağış yaptım diyerek gidebilir. Bağış ile davetiye elde edenlerin ismi bir yere kayıt edilmeli diye düşünüyorum.