• 12-03-2020, 11:09:07
    #19
    İtalya'nın yaptığı hataları biz yapıyoruz şu anda. İnşallah aynı duruma düşmeyiz. Onlarda yukarıda yazan arkadaşlar gibi düşünüyordu.
  • 12-03-2020, 11:20:50
    #20
    lankanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok acayip kafalar var. Yok bilmem ne hastalığından şu kadar ölen oluyormuş da bundan bu kadar olmuş da... Bu kafaların olduğu bir ülkede şu an sokağa çıkmak gerçekten çok büyük risk. Ülke olarak olağan üstü tedbirlerin alınması gereken bir zaman da yok panik olur yok şöyle yok böyle... Özellikle şu okullar tatil olsun avmlere doluşalım diyenleri anlamak mümkün değil. Hoş, ölümü bayılmak sanan adamların yaşadığı bir ülkede normal şeyler bunlar.

    İtalya'da bu kafa ile baktığı için şu an bir çok şehrinde sokağa çıkmayı yasakladı. Panik olmasın diye 1-2 vaka varken, tedbir alınmadı, şimdi ne haldeler. Bizde de aynısı olacak, o zaman bu bik bik ötenleri görürüz.
    İşte ben de bundan korkuyorum..
  • 12-03-2020, 11:23:11
    #21
    lankanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok acayip kafalar var. Yok bilmem ne hastalığından şu kadar ölen oluyormuş da bundan bu kadar olmuş da... Bu kafaların olduğu bir ülkede şu an sokağa çıkmak gerçekten çok büyük risk. Ülke olarak olağan üstü tedbirlerin alınması gereken bir zaman da yok panik olur yok şöyle yok böyle... Özellikle şu okullar tatil olsun avmlere doluşalım diyenleri anlamak mümkün değil. Hoş, ölümü bayılmak sanan adamların yaşadığı bir ülkede normal şeyler bunlar.

    İtalya'da bu kafa ile baktığı için şu an bir çok şehrinde sokağa çıkmayı yasakladı. Panik olmasın diye 1-2 vaka varken, tedbir alınmadı, şimdi ne haldeler. Bizde de aynısı olacak, o zaman bu bik bik ötenleri görürüz.
    İtalya'da orda burda şurda nasıl yayıldı bu virüs bir bilginiz var mı, Türkiye'ye nasıl geldiyse öyle, Türkiye ye de yurtdışına giden vatandaştan gelmedi, yurtdışı temasından geldi o kadar yazayım siz anlayın ne teması olduğunu, öyle aynı ortamda 1 metre yakındn falan bulaşmıyor virüs öpüşüp koklaşıp vs ile bulaşıyor, bulagaristandan romanyadan günü birlik gelen **** işçileri taşıyor şu an bunu ülkelere. Okuldaki çocuk en güvende olan grup şu an..
    • netadam
    netadam bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-03-2020, 11:28:43
    #22
    Kalabalık alanlardan toplu taşımalardan vs.. Alanlardan uzak durun diyorlar fakat okul alanları ile alakalı herhangi bir açıklama yapılmadı. Okula giden 2 çocuğum var fakat 3 gündür okula yollamıyorum.
  • 12-03-2020, 11:39:49
    #23
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtalya'da orda burda şurda nasıl yayıldı bu virüs bir bilginiz var mı, Türkiye'ye nasıl geldiyse öyle, Türkiye ye de yurtdışına giden vatandaştan gelmedi, yurtdışı temasından geldi o kadar yazayım siz anlayın ne teması olduğunu, öyle aynı ortamda 1 metre yakındn falan bulaşmıyor virüs öpüşüp koklaşıp vs ile bulaşıyor, bulagaristandan romanyadan günü birlik gelen **** işçileri taşıyor şu an bunu ülkelere. Okuldaki çocuk en güvende olan grup şu an..
    İtalya!da, orada, burada, şurada nasıl yayıldığını biliyorum. Sarılma kucaklama ile değil, 1 metre mesafedeki herkes hapşırma ve öksürme yoluyla virüsü alabiliyor. Bunun yanında hapşırma ve öksürme yoluyla dış yüzeylere yapışan sıvılardan da bulaşma gerçekleşebiliyor.

    Hiç bir halt bilmeden hiçbir şey bilmemekle suçluyorsun.
  • 12-03-2020, 11:44:36
    #24
    lankanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtalya!da, orada, burada, şurada nasıl yayıldığını biliyorum. Sarılma kucaklama ile değil, 1 metre mesafedeki herkes hapşırma ve öksürme yoluyla virüsü alabiliyor. Bunun yanında hapşırma ve öksürme yoluyla dış yüzeylere yapışan sıvılardan da bulaşma gerçekleşebiliyor.

    Hiç bir halt bilmeden hiçbir şey bilmemekle suçluyorsun.
    Neyini suçluycam senin, çok bilen çok yanılırmış, ben hiç bir halt bilmiyorum ya sen çok bil emi.
  • 12-03-2020, 11:49:33
    #25
    Arkadaşlar bir durun ya. Konu açmaya çekinir olduk. Hemen tartışma çıkıyor.
  • 12-03-2020, 11:57:34
    #26
    Ben üni okuyorum dün hastane aciline gittim herkes gelmiş. Işlem yaptırmadım okula da gitmiyorum.
  • 12-03-2020, 12:09:26
    #27
    Son Dakika:

    MEB, tüm okullardaki etkinlikleri yasakladı.