• 12-03-2020, 14:03:28
    #37
    Gönderme hocam ne yapacak okuldanmı atacak, durum ortada devamsızlık yazsınlar elbet çözüm bulunur hiç risk almaya gerek yok.
  • 12-03-2020, 14:08:55
    #38
    Tatil olunca hiç evden çıkarmayacaklarsa yapsınlar da , tatil diye daha çok dışarı çıkacaklar, diğer illere dağılacaklar .
  • 12-03-2020, 14:23:47
    #39
    Kimse neden işler tatil olsun demiyor virüsden en çok büyükler ve yaşlılar etkileniyor. Okullar tatil olsa ne olacak çalışan anne baba zaten getirecek virüsü eve
  • 12-03-2020, 16:59:42
    #40
    Benimki anasinifina gittigi icin gonderiyorum hocam
  • 12-03-2020, 17:39:32
    #41
    Normalde tatil edilmesi gerekir dezenfekte amaçlı, genel olarak toplu taşımalar kullanılıyor buda risk yaratıyor.
  • 12-03-2020, 19:41:14
    #42
    tatil oldu hayırlı olsun
    • globaltr
    globaltr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-03-2020, 19:44:22
    #43
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tatil oldu hayırlı olsun
    Olması gereken oldu. Geç bile kalındı
    Zaten göndermeyecektim
  • 12-03-2020, 21:52:20
    #44
    Tatil Oldu Hocam
  • 12-03-2020, 21:56:06
    #45
    Tüm otobüs firmalarının internet siteleri yoğunluktan dolayı çöktü. Baya tatil oldu.