Kalabalık alanlardan toplu taşımalardan vs.. Alanlardan uzak durun diyorlar fakat okul alanları ile alakalı herhangi bir açıklama yapılmadı. Okula giden 2 çocuğum var fakat 3 gündür okula yollamıyorum.