sıcaklarda etkisi ne derecede olur bilinmez.
bu illet,zayıf genler ve ya mesela çin'de ki kişilerin genleri ile hemen aktif olan bir virüs sanırım. yapılan açıklamalarda korona virüsü ile ilgili,Türkiye'ye gelmemesinin sebebi gen olarak açıklandı.
sıcaklarda gider mi gitmez mi bilinmez, velakin amerika'nın ilerleyen tarihlerde daha çok işine yarayacak bir olay olacak.
yarın bir gün başka bir virüs çıkartacak. insanları farklı mutasyon hallerine sokacak.
daha kötü günler bekliyor yani..
Sizce Corona Sıcaklarda Yok Olcakmı
21
●1.158
- 11-03-2020, 10:23:12Yazın kendi kendine etkisizleşecek diye düşünüyorsanız eğer Taylandda hava 35-40 derece ama korona hala daha görülüyor. Konu sıcaklık ile alakalı değil.
serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-03-2020, 10:25:53Hocam bu güzel açıklamayı lütfen her yerde söylemeMertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vücud mikroplarla savaştığı vücud ısısı yükseliyor. Bunu ter ile atamadığında ateşimiz oluyor. Virüslerin hepsi ateş yapar yüksek ısıda Yaşar diye birşey yok.