olmuyormuş öyle dediler. zaten ateş yapan bir hastalık olduğu için vücutta yüksek derecelerde yaşıyormuş. sadece bulaşıcılık azalırmış.
Hocam bu güzel açıklamayı lütfen her yerde söyleme
Vücud mikroplarla savaştığı vücud ısısı yükseliyor. Bunu ter ile atamadığında ateşimiz oluyor. Virüslerin hepsi ateş yapar yüksek ısıda Yaşar diye birşey yok.