• 10-03-2020, 17:13:20
    #10
    Merhaba arkadaÅŸlar,
    Bilimsel bir dayanağı olmadan herkes bir şey demiş. Sanırım aramızda tıp doktoru yok... Ben de değilim normalde bu konu hakkında ahkam kesmek, yorum yapmak olmaz ama araştırmalarıma göre (Virüsler nasıl bulaşır, neye bulaşır yüzeylerde ne kadar süre canlı kalırlar? Bunları düşünmek lazım.) Havaların ısınması ile 25-30 dereceleri bulması ile bulaşıcılık ciddi oranda azalacaktır. Virüsler yok olmazlar tabiki ama evrim geçirebilirler ve salgın ortadan kalkar. Tabii ki bu sürede de tedavi ve aşı lar geliştirilecektir.
    Her konuya da bunu "A*erika yapıyor!" " Dış Mihraklar" "İlaç şirketleri" diye yaklaşmamak lazım...
    "BENCE" Vurmayın diye yazayım dedim...
  • 10-03-2020, 17:13:23
    #11
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana bu forumda hemen hemen hiç karşılaşmadığım bir yanıt vereyim.
    BİLMİYORUM )))

    Ben de sana bir soru sorayım kardeşim. Malign melanom kanserlerde önce ameliyat mı tercih edilmeli yoksa kematerapi mi?
    Sağlıkla ilgili bir soruyu, sağlık ile ilgili hiç bir eğitimi olmayan insanlara soruyorsun.
    Bahsettiğin sorunun yanıtını her doktor da veremez, intaniye uzmanı verebilir bu sorunun yanıtını.
    Bazen açılan konulara şaşırıyorum.

    Bir konu hakkında hiç bir şey bilmeyen bir milletin fikir beyan etmesini istiyorsunuz.
    Ve gerçekten bilgi sahibi olmadığımız konuda fikir sahibi olup bu fikirleri de beyan eden bir milletiz.
    Bu tarz soruları uzmanına sormak gerekir, yoksa forumda hiç bir şey bilmeyen adamların hiç bir anlam ifade etmeyen yorumları ile sadece cehaletin yayılmasına neden olur.





    Hocam bu söylediğine inanıyor musun?
    Corona ile ilgili hiç bir ilaç yok aşısı da yok.
    Dünyada virüslere karşı etki eden ciddi ilaçlar yok.
    İlaç endüstrisi hiç bir şekilde bir virüs salgınından kar edemez.
    Hocam konu açmadan önce bakindim internete ama kayda değer bi şey bulamadım.

    Sonuçta aramızda sağlık sektöründe olan olabilir.
  • 10-03-2020, 17:14:38
    #12
    Virüsü bu kadar fazla büyütmenin bir anlamı yok her gün zaten binlerce insan farklı grip türlerinden ölüyor virüsü bu kadar büyüten medyadır.
  • 10-03-2020, 17:45:15
    #13
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana bu forumda hemen hemen hiç karşılaşmadığım bir yanıt vereyim.
    BİLMİYORUM )))

    Ben de sana bir soru sorayım kardeşim. Malign melanom kanserlerde önce ameliyat mı tercih edilmeli yoksa kematerapi mi?
    Sağlıkla ilgili bir soruyu, sağlık ile ilgili hiç bir eğitimi olmayan insanlara soruyorsun.
    Bahsettiğin sorunun yanıtını her doktor da veremez, intaniye uzmanı verebilir bu sorunun yanıtını.
    Bazen açılan konulara şaşırıyorum.

    Bir konu hakkında hiç bir şey bilmeyen bir milletin fikir beyan etmesini istiyorsunuz.
    Ve gerçekten bilgi sahibi olmadığımız konuda fikir sahibi olup bu fikirleri de beyan eden bir milletiz.
    Bu tarz soruları uzmanına sormak gerekir, yoksa forumda hiç bir şey bilmeyen adamların hiç bir anlam ifade etmeyen yorumları ile sadece cehaletin yayılmasına neden olur.





    Hocam bu söylediğine inanıyor musun?
    Corona ile ilgili hiç bir ilaç yok aşısı da yok.
    Dünyada virüslere karşı etki eden ciddi ilaçlar yok.
    İlaç endüstrisi hiç bir şekilde bir virüs salgınından kar edemez.
    Mesela şu an maskeciler bu durumdan faydalanıyor. Medikal sektörü yani. Yarın aşısı, ilacı çıkar ilaç sektörü faydalanır. Sonra hop yeni bir virüs yeni ilaçlar.
  • 10-03-2020, 17:46:26
    #14
    KiÅŸiliÄŸin DiriliÅŸ Vakti
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etkisi azalır muhtemelen.Bol bol kefir için,turşu yiyin.Hazır gıdalardan uzak durun.Sağlıklı beslenin.Sigarayı acil bırakın.Alkol kısıtlama getirin.Bağışıklığınızı güçlendirecek yiyecekler ve içecekler tüketin derim.Şimdilik tek çare bu.
    Güzel yorum, teşekkür ederim. Kolonya kullanımı da ihmal edilmemeli.
  • 10-03-2020, 18:11:59
    #15
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel yorum, teşekkür ederim. Kolonya kullanımı da ihmal edilmemeli.
    Kolonya genel anlamda temizliğe katkı sağlamaz hocam. Hele de mikropları vs... öldürmez.Bunlar doğru bilinen yanlışlar.

    Bkz: "mikroplardan arındırmak için yara üzerine kolonya dökmenin doğru olmadığını belirten çukurova üniversitesi tıp fakültesi halk sağlığı anabilim dalı öğretim üyesi prof. dr. gülseren ağrıdağ, “temizlik, mutlaka su ve sabunla yapılmalıdır. kolonya ile temizlik olmaz”
  • 10-03-2020, 18:13:24
    #16
  • 10-03-2020, 18:24:16
    #17
    Düz mantık bir yorum yapayım. Sıcakta yok olsa Avustralya Dubai vb ülkelerde hastalık çıkmazdı
  • 10-03-2020, 19:16:41
    #18
    Efsaneler ölmez. Sadece şekil değiştirir.