Bilimsel bir dayanağı olmadan herkes bir şey demiş. Sanırım aramızda tıp doktoru yok... Ben de değilim normalde bu konu hakkında ahkam kesmek, yorum yapmak olmaz ama araştırmalarıma göre (Virüsler nasıl bulaşır, neye bulaşır yüzeylerde ne kadar süre canlı kalırlar? Bunları düşünmek lazım.) Havaların ısınması ile 25-30 dereceleri bulması ile bulaşıcılık ciddi oranda azalacaktır. Virüsler yok olmazlar tabiki ama evrim geçirebilirler ve salgın ortadan kalkar. Tabii ki bu sürede de tedavi ve aşı lar geliştirilecektir.
Her konuya da bunu "A*erika yapıyor!" " Dış Mihraklar" "İlaç şirketleri" diye yaklaşmamak lazım...
"BENCE"
Vurmayın diye yazayım dedim...
