Merhaba,
Yeni konuyu okuyorum Coşkun abinin, ben de oraya üyeymişim ama kendi satışımı yapmak için. Olayı gördüğüm gibi gruptan ayrıldım, daha önce hiç bir şekilde satışımın reklamını yapmak dışında başka bir yere ne yorumum ne işlemim bulunmamıştır. Zaten " R10 " platformuna bu şekilde yaklaşımlarını ve konuyu gördükten sonra dediğim gibi gruptan ayrıldım. Bu durumda ayrılmış olmama rağmen ban mı yiyeceğim, bu ban olayını tam anlayamadım lütfen detaylı anlatabilir misiniz? Teşekkürler.
Hayırlı akşamlar dilerim.
Üye Olunması Yasaklanan Facebook Grubu Hk.
7
●444
- 07-03-2020, 21:42:11
- 07-03-2020, 21:43:41Hayır hocam karalamaya çalışanlar yasaklanacak diye biliyorum.nuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2020, 21:51:52dandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehttps://www.r10.net/off-topic/226415...-hakkinda.htmlreal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konuyu okudum hocalarım size okuyun bakın. - 07-03-2020, 22:24:42diğer konu kapanmış buraya yazayım arkadaşların hayatını karartmak elinizde aslında insan karalamak bu kadar basit olmamalı bir cezayı haketmişler herşey avukata bir selama bakar siz benden daha iyi bilirsiniz... Buraya üye olmak zaten basit değil bu ve bunun gibi kendini bilmezlerin yazdıklarını okudukça da acaba daha da mı zorlaşsa diyorum adam sırf konuşmak için çok basit konuşabiliyor bilmiyor ki mahkemeye verilse hayatı kayacak...
