• 07-03-2020, 21:42:11
    #1
    Merhaba,

    Yeni konuyu okuyorum Coşkun abinin, ben de oraya üyeymişim ama kendi satışımı yapmak için. Olayı gördüğüm gibi gruptan ayrıldım, daha önce hiç bir şekilde satışımın reklamını yapmak dışında başka bir yere ne yorumum ne işlemim bulunmamıştır. Zaten " R10 " platformuna bu şekilde yaklaşımlarını ve konuyu gördükten sonra dediğim gibi gruptan ayrıldım. Bu durumda ayrılmış olmama rağmen ban mı yiyeceğim, bu ban olayını tam anlayamadım lütfen detaylı anlatabilir misiniz? Teşekkürler.

    Hayırlı akşamlar dilerim.
  • 07-03-2020, 21:43:41
    #2
    nuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Yeni konuyu okuyorum Coşkun abinin, ben de oraya üyeymişim ama kendi satışımı yapmak için. Olayı gördüğüm gibi gruptan ayrıldım, daha önce hiç bir şekilde satışımın reklamını yapmak dışında başka bir yere ne yorumum ne işlemim bulunmamıştır. Zaten " R10 " platformuna bu şekilde yaklaşımlarını ve konuyu gördükten sonra dediğim gibi gruptan ayrıldım. Bu durumda ayrılmış olmama rağmen ban mı yiyeceğim, bu ban olayını tam anlayamadım lütfen detaylı anlatabilir misiniz? Teşekkürler.

    Hayırlı akşamlar dilerim.
    Hayır hocam karalamaya çalışanlar yasaklanacak diye biliyorum.
  • 07-03-2020, 21:45:46
    #3
    Biri de beni aydınlatırsa sevinirim.
  • 07-03-2020, 21:47:12
    #4
    Ne grubu bu. Fransız kaldık
  • 07-03-2020, 21:50:14
    #5
    ne gurubu bu
  • 07-03-2020, 21:51:52
    #6
    dandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gurubu bu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne grubu bu. Fransız kaldık
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri de beni aydınlatırsa sevinirim.
    https://www.r10.net/off-topic/226415...-hakkinda.html
    bu konuyu okudum hocalarım size okuyun bakın.
  • 07-03-2020, 22:02:49
    #7
    Üyeliği durduruldu

    evet malesef
  • 07-03-2020, 22:24:42
    #8
    diğer konu kapanmış buraya yazayım arkadaşların hayatını karartmak elinizde aslında insan karalamak bu kadar basit olmamalı bir cezayı haketmişler herşey avukata bir selama bakar siz benden daha iyi bilirsiniz... Buraya üye olmak zaten basit değil bu ve bunun gibi kendini bilmezlerin yazdıklarını okudukça da acaba daha da mı zorlaşsa diyorum adam sırf konuşmak için çok basit konuşabiliyor bilmiyor ki mahkemeye verilse hayatı kayacak...