diğer konu kapanmış buraya yazayım arkadaşların hayatını karartmak elinizde aslında insan karalamak bu kadar basit olmamalı bir cezayı haketmişler herşey avukata bir selama bakar siz benden daha iyi bilirsiniz... Buraya üye olmak zaten basit değil bu ve bunun gibi kendini bilmezlerin yazdıklarını okudukça da acaba daha da mı zorlaşsa diyorum adam sırf konuşmak için çok basit konuşabiliyor bilmiyor ki mahkemeye verilse hayatı kayacak...