Merhaba,

Yeni konuyu okuyorum Coşkun abinin, ben de oraya üyeymişim ama kendi satışımı yapmak için. Olayı gördüğüm gibi gruptan ayrıldım, daha önce hiç bir şekilde satışımın reklamını yapmak dışında başka bir yere ne yorumum ne işlemim bulunmamıştır. Zaten " R10 " platformuna bu şekilde yaklaşımlarını ve konuyu gördükten sonra dediğim gibi gruptan ayrıldım. Bu durumda ayrılmış olmama rağmen ban mı yiyeceğim, bu ban olayını tam anlayamadım lütfen detaylı anlatabilir misiniz? Teşekkürler.

Hayırlı akşamlar dilerim.