• 04-03-2020, 01:12:18
    #2
    A haber de Atatürkçü mü oldu artık
  • 04-03-2020, 01:45:13
    #3
    vay arkadaş iktidar çıkıp bizim Suriyenin toprağında gözümüz yok diyor, iktidar ortağı da çıkıp idlib Türk toprağıdır diyor.
    Niyetinizi açık açık söyleyin de millet neyi savunacağını bilsin.

    Ayrıca Atatürk'ün gizli vasiyeti olayına da ciddi şekilde inanıyorum.
    1988 yılında Kenan Evren'e bu vasiyet sorulduğunda "Halk bunu zor hazmeder" diyerek; toplum henüz hazır değil gerekçesiyle 25 yıl daha açıklanmasını erteliyor.
    Ayrıca dikkatimi çeken bir diğer husus RTE'nin her Anıtkabir ziyaretinde Atatürk defterine "bize miras bıraktığın hedeflerine her geçen gün daha da yaklaşıyoruz" tarzı ifadeler kullanması.

    Hedef gösterdikleri Cumhuriyetin 100.yılı olan 2023'de bakalım neler ile karşılaşacağız.
    "Toplum Hazır Hale Gelmiş Olacak mı? yoksa bizi Atatürkle mi Kandırıyorlar mı diyecekler"
  • 04-03-2020, 01:48:30
    #4
    Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay arkadaş iktidar çıkıp bizim Suriyenin toprağında gözümüz yok diyor, iktidar ortağı da çıkıp idlib Türk toprağıdır diyor.
    Niyetinizi açık açık söyleyin de millet neyi savunacağını bilsin.

    Ayrıca Atatürk'ün gizli vasiyeti olayına da ciddi şekilde inanıyorum.
    1988 yılında Kenan Evren'e bu vasiyet sorulduğunda "Halk bunu zor hazmeder" diyerek; toplum henüz hazır değil gerekçesiyle 25 yıl daha açıklanmasını erteliyor.
    Ayrıca dikkatimi çeken bir diğer husus RTE'nin her Anıtkabir ziyaretinde Atatürk defterine "bize miras bıraktığın hedeflerine her geçen gün daha da yaklaşıyoruz" tarzı ifadeler kullanması.

    Hedef gösterdikleri Cumhuriyetin 100.yılı olan 2023'de bakalım neler ile karşılaşacağız.
    "Toplum Hazır Hale Gelmiş Olacak mı? yoksa bizi Atatürkle mi Kandırıyorlar mı diyecekler"
    Hocam her evin özeli olduğu gibi her devletin gizliliği vardır

    Abd niye oralarda var petrol için

    Peki rusya niye var zamanındaki vasiyet için yani sıcak denizler çar 1 petro vasiyeti
  • 04-03-2020, 01:57:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sen rahat uyu ATA'm...
  • 04-03-2020, 02:49:41
    #6
    Misak-ı Milli sınırları 28 Ocak 1920 de Son Osmanlı Mebusan Meclisinde kabul edilmiştir.
    A haber yine boş yapmış 🔇
  • 04-03-2020, 08:28:57
    #7
    Dün ahaberin sitesine girdim saçmasapan haberler, tamamen iktidar yanlı içi boş haberler yapılmış.
    işlerine gelince Atatürke hakaret eden adamları yayına çıkarıyor işlerine gelince iktidara destek olmak için Atatürkü kullanıyor.
    Kanalın Sahipleri milyar dolarlık havalimanı , otoyol, köprü ihaleleri ile saltanat sürerken bizim millet borç içinde ama halen o kanaldan vazgeçmiyor.
    Bilseler ki, geçmedikleri o otoyol ve köprüden her ay ceplerinden para ödüyorlar o mütahitlere?
  • 04-03-2020, 10:59:17
    #8
    Siyasete girmeden kısaca görüşümü belirteyim. Her ülkenin gizli bir ajandası, gelecek planı ve tarihsel bağlara dayanan bir hayali, ütopyası var. Fakat bu her zaman gerçekçi olmaz. Sadece hayal olarak kalabilir.

    Türkiye'de birçok kişi Türk cumhuriyetlerinin birleşmesini, turancılık olarak hayal ediyor. Kimisi Osmanlı topraklarına kavuşmamızı bekliyor. Yunanistan antik dönemdeki eski topraklarını hayal ediyor. Azerbaycan, Ermenistan da hayal ediyor. Türkiye balkanlardaki topraklarını hayal ederken, Balkanlarda Sırbistan kendisine Büyük Sırbistan projesini hayal ediyor. Dünya'da istisnasız her yerde benzer sorunlar veya hayaller var. Ama biraz gerçekçi olmak da gerekiyor.

    Şuanda İsrail de hayallerine, hedeflerine doğru ilerliyor. Moldova/Romanya da birleşme yolunda ilerliyor. Ama bu her ülke hayallerini gerçekleştirebilir demek değil. Hayallerin, planların çoğu maalesef kan içeriyor.

    Atatürk'ün gizli bir vasiyeti var düşünmek yerine ben sadece bir vasiyeti var diyebiliyorum. Bu vasiyette şuanki iktidara destekten çok ters gelebilecek düşüncelerin olduğuna inanıyorum. Çünkü Atatürk'ün gelecekteki Türkiye'sinde görmek istediği, beklentisi ve öğütleri ile örtüşmüyor diye düşünüyorum. Bunu belirli bir parti için söylemiyorum. O dönemde bile çok yenilikçi ve bazı kesimlere ters gelen, fazla gelen yenilikler yapıldı. Ben tamamen destekliyorum ama herkes desteklemeyebilir ve vasiyetin devamlı ertelenmesini buna bağlıyorum. Yoksa işlerine yarasaydı çoktan birileri bu vasiyeti ortaya çıkarırdı.
  • 04-03-2020, 11:39:54
    #9
    Ahaber kaynak gösterilemeyecek kadar trol, zaytung'dan farksız bir yayın politikası güdüyor.

    O yüzden çokta şey yapmamak lazım, adamların yaptığı haberlerin %90'ı yalan, %10'u da muamma.
    Yayınladıkları parantez içerisinde (haberleri) araştırın, bam başka bir serüvene yolculuk yapıyorsunuz.

    Trajikomik.